سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]
کلبه انتظار



سلام

از صبح دارم خبر یک آدمخوار ایرانی رو دنبال می کنم . مردک روانی رو مامورهای پلیس آگاهی شهرری دستگیر کرددند .مامورهای گشت متوجه شدند که مرد مشکوک خیلی سخت و مهربانانه یک بچه رو بغل کرده است . برای همین هم از او خواستند که توقف کنه . مرد میانسال هم حرف پلیس را گوش کرد و به آنها گفت خدا رو شکر سر رسیدید می خواستمک بروم بچه کوچولو را بکشم و بخورم . تا آمار بچه هایی که خوردم بشه 16 تا . هیبچی دیگه همین اعتراف کافی بود تا مامورها مرد مظنون را به کلانتری ببرند . و تحقیقات از او را آغاز گکنند . متهم توی کلانتری ادامه داد که توی آبادان و چند تا شهر دیگه بچه ها را می دزدیده و بعد هم آنها رو می کشته و می خورده آماری هم که اعلام کرده تا حالا 15 تا بچه رو کشته وخورده فکر کن یارو چه دلیلی داشته . چجه کثافتی بوده . هیچی دیگه از صبح 1000 تا جا زنگ زدم . از اداره پلیس و آگاهی و مسئول شورای تامین اسیتان بگیر تا کلانتری و این طرف و اتون طرف همه تکذیب می کنند . اگر واقعیت داشت که بچه ای ربوده شده و جسدش پیدا شده باشه کگه خبرش رو باید قبلا می گفتند . اما اون بچه ای که همراه اون مرده توی شهرری بوده و مامورها گرفتنش از جلوی یک مغازه ربوده شده بوده .و اگر مامورها متوجه ماجرا نمی شدند معلوم نبوده که چه بلایی سرش می اومده .هیچی دیگه تا الان که همه تکذیب می کنند . هیچ اتفاقی نیفتاده هیچ بجه ای دزردیده نشده و خورده نشده . اون متهمی هم که دستگیر شده و بردنش اداره آگاهی و تحت بازجویی قرار گرفته و خودش اعتراف کرده هم برای بررسی صحت روانی اش به پزشکی قانونی منتقل شده .

از ساعت 2 تا ساعت 5اینترنت نداشتیم . نداشتن اینترنت برای یک روزنامه نگار فاجعه است . سیستم برق این جای جدید مشکل داره بعد اون وقت نمی دونم نویز چی افتاده چی با چی تداخل پیدا کرده بعد اینترنت پوکیده به سلامتی . هیچی دیگه نشستیم همدتیگه رو نگاه کردن . فقط شانس آوردم یک سری اطلاعهات ذسرچ شده روی صفحه ام داشتم والا عنملا بیچاره میشدم . تا اینترنت وصل شد مانند جت خبر نوشتم . سردبیر می گه به این خبر قتل های سریالی 15 تا کودک نپردازیم . نمی دونم خودم هم فکر می کنم طرف بیمار روانیه و فقط برای تحت تاثیر قرار دادن جامعه چنین ادعایبی مطرح کرده . خدا کنه طرف روانی باشه .

پیش پیش عیدتون مبارک . برای برآورده شدن آرزوهای همدیگه دعا کنیم . سید ها بیشتر دعا کنند دستشون درد نکنه خونه هم اینترنتم بگیر نگیر داره کلا اینترنت سر ناسازگاری با من گذاشته فکر کنم .

پ.ن:

دوستی مثل گل است

باید آن را بو کرد

باید آن را فهمید

باید آن را پایید

دوستی عین غم است

در نگاه مهتاب

یا که یک نغمه ی شاد

از پرستو در باد

دوستی حادثه نیست

دوستی جاذبه نیست

دوستی دست شماست

دوستی برق دو چشمان شماست

دوستی مهر شماست

دوستم باش و بدان

دوست میدارمت



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا 92/7/30:: 6:17 عصر     |     () نظر

 بازی

 نرم افزار

 نام

 

 

 

 

 

 جاوا

 

 

 

 

 

 

 

  سیس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا 92/7/30:: 5:52 عصر     |     () نظر

                      تو سکوت میکنی و فریاد زمانم را نمی شنوی !
                                
                             یک روز …. من سکوت خواهم کرد ؛

و تو آن روز …. برای اولین بار مفهوم “دیر شدن ” را خواهی فهمید …





کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا 92/7/30:: 5:27 عصر     |     () نظر
aj



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا 92/7/30:: 5:7 عصر     |     () نظر

دانلود




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط زهرا 92/7/30:: 4:43 عصر     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >